måndag 18 augusti 2008

Mercy!!

Bästa låten just nu!
Provar att lägga in en video...

3 kommentarer:

anki sa...

Hej
Ja den låten är jätte bra.
Vad kul att du slog gubben i loppet,Grattis!

Jag har jobbat första dagen och det var kul.Alla var så glada att vi var tillbaka.

I danmark var det blött och trevligt att träffa släkt.
Bröllopet innan resan var fantastiskt.
Ha en bra kväll
Kram anki

Strandhs Mia sa...

Absolut.. håller med, Rockferry går hårt på min cd....bäst just nu ! Jag är lite knäpp hehehe.. men jag har spelat jättemycket Glenn Miller i sommar (har en samlingsbox)härlig musik det oxå...

Ingen träningsvärk eller skavsår?.. med tanke på läkning, nytt lopp om 2 veckor va?
Kanske man ska ta sig till målfållan på Gärdet ...hmm.

imse sa...

Så det funkade! Jag håller på att försöka utröna vad man ska göra när man får upp meddelandet att htmlkoden inte accepteras. Vet du?

Bra låt förresten!