söndag 14 september 2008

Ki-balans nervös!

Nu är det gjort! Premiären för Ki-balans passet! Så himla nervös jag var! Ett nytt pass,nya motionärer,och nåt helt annat än vanlig hederlig jympa! Detta är en blandning av qi-gong,yoga och pilates...ett frigörande mjukt pass med betoning på styrke och rörlighetsträning,här ingår oxå träning av hållning,kroppsmedvetande och medveten närvaro....
Jag själv vete tusan om jag var så medveten...hihi...nervös så jag skakade när jag började,men det släppte så småningom...och slutade riktigt bra!
Jag är glad att min jympakompis M kunde hjälpa mej med jympan idag, så min onda hals får bli bra,och jag helt kunde fokusera på Ki-balansen,tack kära du!

3 kommentarer:

Strandhs Mia sa...

Tack för kommentaren...ska du inte göra en triss?
Vad du är duktig med Gympa och ki-balans och allt..

imse sa...

Det låter som Chiball, som jag går på. Fast det är Feldenkrais och TaiChi också inblandat. Det är helt underbar träning. Dags ikväll, men tyvärr får jag avstå pga förkylningen.

Yvonne sa...

Åh, vad jag önskar att jag åtminstone hade hälften av din energi. Själv har jag fullt sjå att släpa mig fram och tillbaks till jobbet *S*