onsdag 16 december 2009

BOOM i Täby

Letade mej fram till Inredningsbutiken BOOM i Täby idag igen (Stockholmsvägen 116 för er som undrar) ,men jag körde lite fel först. Var förstås ute efter de mjuka härliga plädarna som jag hittade där i november,se mitt inlägg här.
De skulle bli såna bra julklappar,så varför köpte jag inte fler när jag var där sist???
Klart som korvspad att det inte fanns några plädar kvar nu! De skulle komma in i januari nästa gång..suck!
Lite panik som man har nu när det närmar sig jul,så fick de bli andra plädar till släkten i julklapp...inte lika hög mysfaktor på dessa,men men..vad ska man göra?
Har idag hunnit övningskört med sonen till och från skolan. Varit på F&S och letat efter min försvunna minidisc (hittade den INTE...!) Svängde in på Stinsen och köpte det underbara julkaffet ,med smak av hasselnöt och kanel på Pentik,och så handlat hem julmat....
Ikväll ska jag hälsa på hos guddottern med familj,men först måste jag kolla in väderprognosen,kan jag köra upp till Falun i morgon tro??

1 kommentar:

Yvonne sa...

Verkar inte bli nåt snöfall här i morgon: http://www.klart.se/väder-falun.html
Kallt har vi däremot....-12 nu. Kör försiktigt om du ger dig iväg! Kram