måndag 21 december 2009

Dagens Julklapp(ar)

Som jag har letat efter min minidisc med min jympamusik på! I bilen med ficklampa,gått igenom gamla minidiscar..i byrålådor och väskor...nix,den var helt borta!
Så idag när jag vaknade på eftermiddagen efter mitt tredje nattpass,fick jag snabbt leta fram mitt gamla rörelseschema till förra terminens pass-den minidiscen har jag kvar! Snabbt gå igenom programmet innan jag något trött och besviken åkte till F&S och körde mitt gamla pass. Blev lite gladare för F&S trevliga julklapp till oss funktionärer,en fin påse från Body Shop.

Sen händer det otroliga,jympaledaren efter mej har en minidisc för mycket i sin likadana röda F&S väska,kan det vara mitt??? Vi sätter igång musiken och ur högtalarna strömmar Celine Dions "I´m Alive-min startlåt!!!!! MD:n är återfunnen!!!! Tanken har slagit mej,kan den ha hamnat i hennes väska,och visst var det så,Puh! Så är julen räddad :) Och hädanefter ska slarviga jag skriva namn på mina MD skivor!


Killarnas fina pepparkakshus :)


Vår vackra Maja bryr sig inte om varken minidiscar eller pepparkakshus :)

2 kommentarer:

Anni sa...

Men så skönt att den kom tillrätta! Och vilken fin katt ni har!

Hoppas nu att du får en riktigt härlig Jul!

Anneli sa...

Vilket pepparkakshus! Jättefint.