onsdag 16 december 2009

Det kom ett mail....


Trött på äckligt gullig ängel-e-post?OK, VAR ÄRLIG......Hur många av er uppskattar av att få mail om alla dessa j-a gulliga änglar från varenda person i din adressbok?Du vet vilka mail jag menar:** Jag älskar dig så här kommer en söt ängel** och så en äckligt gullig dikt för att bevisa det. BLA BLA BLA!!Som om inte detta urgulliga, sötsliskiga mail vore nog, nääää, då hotar de dig med otur om du inte skickar det till andra som bevis på att du också är en bra, söt, pluttig, urgullig kompis!!
Glöm det!Här kommer min version:



Här kommer en himmelsk ängel för att hjälpa dig att le i kylan!Finns nåt för alla smaker här.Kolla in bröstmusklerna, magrutorna, låren, vingarna!!Han har troligen redan fått dig att le. Jag vet att du ler!

Skicka honom till några av dina vänner för att även få dem att le.Och för Guds skull skicka INTE tillbaks honom till mig,jag har just lyckats få bort allt dreggel från tangentbordet!

5 kommentarer:

imse sa...

Hahaha! En sån som skyddsängel vore inte illa!

Kram

Anne-Lie sa...

Snyggt med en ängel men jag klarar mig nog utan;-))

Synd att du inte hittat din disc plus att filtarna var slut - men du kommer säkert på något nytt!

Storarvid sa...

NJaaae det där är INTE riktigt MIN grejj :-) jag gillar nog liiite andra former, mer... kvinnliga former, men OM jag skulle skicka det till MINA kompisar, grabbar allihopa skulle de nog få lite o fundera på hahaha
HA DET BRA!
PS Sådär ser IIINTE jag ut, Jag hör till de som fortfarande är för kort för min vikt haha

Anni sa...

Tänk att jag inte har drabbats av sjuttifjorton års olycka trots att jag inte skickar vidare några kedjemejl/-sms. Är också ganska less på alla kärleksbetygelser som öses ner i inkorgen, även om de egentligen är snällt menade.

Jag tackar t o m nej till din snygga ängel - tänk va!

Helga - precious sa...

Hahaha... du är underbar :) Det är ängeln också...