torsdag 18 mars 2010

We Can Work It Out

Det blev en intensiv natt på jobbet,timmarna rullade på så fort och helt plötsligt så stod morgongänget där! Otroligt,hur kan tio timmar gå så fort? Var inne en timme tidigare också på möte,och även i kväll var det möte på jobbet,men så trött i kropp och själ...och har hela helgen framför mej på jobbet,så jag valde att ge mig själv lite balsam och lugn ikväll och stannade innanför dörren hela kvällen! Tog ett lyxigt skumbad och njööt av att bara vara hemma! Så underbart! Det kostar att ligga på topp, jag märker att jag inte får glömma bort att vila lite emellanåt! Hihi!

1 kommentar:

Vinterfin sa...

Ha ha, det var ju lustigt, jag skippade oxå mötet o hammnade i badet istället...
T-shirten blir säkert jättebra iaf, jag jobbar hela helgen så vi ses.
När jag hör Allcazar tänker jag på dig direkt, hur kan det komma sig haha.....Kraam