söndag 14 mars 2010

Globen igår



Globen igår. Väntar med spänning på kompisens kändisfoto...kommer så småningom :)

Superkul att få vara på plats i Globen på självaste finalen i direktsändning! Har varit på genrepet för några år sedan,då Lena Ph vann tror jag,vilket år var det ,2004?

Vi hade skapliga platser,men inte på parkett. Och inte blev någon av oss glada av Annas låt som vann...en ballad,hm... Men det är ju jättekul för Anna,och kanske om jag får lyssna på låten några gånger till ....

Nej,jag hade så gärna sett Eric som vinnare! Och jag gillar Olas låt!! (Serbien gav den en 12:a eller hur?) Skulle någon ballad vunnit så skulle det vara den fantastiska Peter Jöback,vilket superframträdande!...Men men,underbart att fått vara där på plats,mycket show och glamour! Kommer lite fler foton så småningom....

Idag är en ny dag. Dags för ett jympapass på eftermiddagen,men har inte hunnit lägga in några nya melodifestival låtar... ännu

1 kommentar:

Sus sa...

Jag höll på dööö på genrepet då Peter sjöng! VILKEN PIPA HAN HAR!!!