måndag 1 mars 2010

Äntligen Måndag!

Äntligen måndag! Helgen är avklarad på jobbet,och jag är ledig i två nätter :). Killarna har sportlov,så de är ännu gladare...sovmornar...dataspel...

Egentligen ska jag in på möte i morgon bitti på jobbet...men min enda lediga dag denna vecka,och inte omställd till dagtid,behöver jag min dag. Maken och jag tänkte spendera dagen tillsammans i stan...få se vad det blir....

Jag var dock tvungen att gå ut ikväll i detta snöoväder för att köra min måndagsjympa. Då fastnade jag med bilen i snön och fick locka ut maken att hjälpa mej loss...blev sen till Friskis&Svettis,men mina trogna motionärer stod och väntade på mej,så vi kunde köra igång 5 minuter försenat. Fick korta av stretchingen så att nästa pass kunde starta i tid. Nu äntligen hemma,mätt och belåten. Nu ska jag njuta i soffan med ett glas vin! Puh....

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Låter som om pulsen var hög redan innan du startade passet! Njut av morgondagen!

Jess sa...

Skickar dig en stor kram och en värmande tanke!

Du gjorde helt rätt som tog dig ett glas vin!
kram