tisdag 19 juni 2012

Att fånga dagen, och tiden!?


Hittade den här bilden apropå att fånga dagen- och försöka njuta lite mer av semestern :)
Idag var jag verkligen ute i god tid, jag som alltid springer in till frissan med andan i halsen-ja,det gjorde jag idag med- fem minuter över elva-fem minuter försent-trodde jag! Min frissa ,som stod och klippte, tittade förvånat på mej och undrade vad jag gjorde där då, två timmar innan jag hade tid!!! Suck!!! Men ,fick äta lunch med min frissa och passa på att handla innan det var dags för mej att fixa håret! Så nu är jag nyslingad och klippt igen :)


3 kommentarer:

Anna sa...

Oh 2 timmar tidig var kanske lite väl. Men du blev iaf superfin i håret! :)

Eva sa...

Hahaha, det gäller att vara ute i god tid ibland :)

Fin du blev!!

Öbon sa...

Snyggt!