torsdag 7 juni 2012

Det kostar att ligga på topp...

Puh,det är jobbigt att vara ledig! Sov inte mycket i natt, hade så mycket som snurrade i huvudet efter släktfesten igår! Idag hade jag lovat att åka in på jobbet och hjälpa till med lite information för de nya sommarvikarierna som just börjat, vad gäller komplicerade förlossningar mm. Så det blev inte en helt ledig dag idag. Bilen blev lite putsad på insidan idag med dammsugning och allt, imorrn ska den besiktas! Ja,det hjälper ju inte att den är städad på insidan,men ändå,haha :)
 Håll tummarna för att den klarar besiktningen!
Såg några annorlunda blommor på väg från jobbet till garaget idag, nån som vet vad de heter? Det är inte maskrosor,så mycket ser jag! :)

4 kommentarer:

Anna sa...

Jag håller tummarna för att bilen går igenom i morgon. :)

Anne-Lie sa...

Men vem vet en ren insida kan kanske vara ett sätt att vilseleda;-) Tummarna kramar jag åt dig mellan alla förberedelser inför min student!

Anonym sa...

Det ser ut som om det skulle kunna vara Alium :-)

helga sa...

Det är mkt man ska hinna på lediga dagar. Jag känner igen det där med att inte sova så bra efter fester. I tisdags natt efter mottagningen sov jag väl 4 timmar och sen var det bara att stiga upp igen. Tankarna snurrade...