tisdag 7 januari 2014

Jag är krispig!

Hittade en sån rolig bild på fejan, som jag lånar idag! För nog är jag krispig allt!  I dag svider det i halsen också, så istället för att åka till F&S så gick jag ut i ljuset (?) på en promenad istället, lyssnandes på musik till jympan, fick lite ideér minsann. Annars börjar jag bli lite stirrig...det händer mycket nu, om bara några dagar åker vi till Gran Canaria, samtidigt har yngsta sonen fått jobb på Malta (!) och åker också snart!
Ja, jag förstår att man undrar varför jag inte också byter klinik apropå personalflykten på jobbet nu, och börjar jobba för mera lön, men det är mycket som spelar in, så jag avvaktar lite...

6 kommentarer:

Shamrock sa...

Förlåt att jag inte har svarat på din fråga om Nils Holgersson. Jo men visst är det Karlskrona

Anna sa...

Gud va skönt med semester och åka iväg till solen. Jag är vansinnigt avundsjuk på er!!

BP sa...

Du är extremt krispig!!!!
Härligt med semester, underbart, fyra extra timmar med dagsljus utlovas:-)
Att jobba på Malta är ju kanooooon! Om du har frågor om ön kontakta Anita, hon bor och jobbar ju där.
Perfekt nästnästa resmål för dig! Du ska väl hälsa på grabben;-)

Blåklinten sa...

Ja, nog är man krispig allt ha ha! Både här och där!

Smart drag med promenaden istället för gympan om du nu känner av halsen.
Drick mycket och håll dig varm så ska du se att halsen blir bättre, för du får ju inte bli sjuk nu.
Kram på dig!

Helga sa...

Känner mig också precis sådär allt som oftast - ska till kiropraktorn idag pga axeln som smärtar.


Förstår hur du menar med jobbet och ibland är det klokt att ta det lugnt och vänta lite...

Spännande med jobb på malta...

Ama de casa sa...

Häftigt att få jobb på Malta :-)

Visst är det mycket som spelar in när man ska välja här i livet. Jag tycker du gör helt rätt som tar tag i det hela istället för att fly!