torsdag 2 januari 2014

Sammanfattning av 2013...

JANUARI 2013, gjorde vi som i januari 2012-( kan nog bli en bra tradition) åkte till Maspalomas och fick se solen och ljuset,helt underbart! Och ja, vi gör om det i år igen!  Här skrev jag lite om det.

FEBRUARI, så var det 50-års fest och yngsta sonen flög ner till Maputo i Mozambique till släktingar för att jobba lite. Skrev om det här.

MARS, och äntligen dags för vår deltävlingsresa i Melodifestivalen! Denna gång hamnade vi på "andra chansen" i Karlstad, och största minnet är ju detta foto med Peter Jöback!! Hann också med den årliga skidresan till Järvsö och ett ryggskott, häpp! Här skriver jag om mello.

APRIL, och en mysig resa till Prag med goda vänner gick av stapeln. På jobbet var det hemskt, och barnmorskorna gör uppror! Här kan man läsa mer om det.
MAJ, jaa, vad gjorde jag i maj? Börjar kolla på bilder och då kommer jag snabbt ihåg- en hel vecka i Malmö på ESC!!!! ..Hur kunde jag glömma, haha!!!!! Här kan ni läsa mer om det. I maj kom också sonen hem från Afrika, det var skönt!
 JUNI. Firade midsommar på jobbet. En båttur med Cinderella och goda vänner. Syster fyllde 50. Sista helgen hade vi lite "sommarfirande" med vänner i stugan på landet, här är bilder från den helgen.

JULI var mest jobb, jobb och jobb. Men hann med att bjuda äldsta sonen ut till Fjäderholmarna och äta goda rökta räkor! Mer om juli här.
AUGUSTI, och så äntligen, i mitten av augusti fick jag äntligen min semester, hela 5 veckor lång. Två veckor spenderade vi på den underbara grekiska ön Zakynthos! Mera bilder här.
SEPTEMBER och semester halva månaden.träffade kollegor i Roslagen och spenderade det sista av semestern på landet, och en tripp till vackra Tällberg, hade en helt underbar semester!!!! Här lite mer bilder.
OKTOBER och en nostalgihelg med gamla barndomskamrater i Hudiksvall, dit en av oss har flyttat. En sån skön lugn och rogivande helg!
NOVEMBER kan vara en grå och mörk månad, så jag såg till att ha en hel del nöjen inbokade! Flera musikaler blev det Priscilla på Göta Lejon. Rock of Ages på Chinateatern, och inte minst Tommy Körberg på Chinateatern. November blev bra mycket roligare :). Lite mer att läsa här.
DECEMBER, mera nöjen, Christmas Night på Cirkus. Flera härliga bjudningar med släkt och vänner. Spenderat underbar tid med mina älskade killar. Året har varit fyllt med en massa friskis&svettis jympa också förstås, en hel del jogging och flera flera resor till pappa i Falun, som hänger med ännu...
Mycket jobb, men även en del härlig fritid med roliga saker som en del besök på Stadsteatern, minns så väl West Side Story där i april.Har jag glömt något mer? Jo, den fantastiska kvällen på Schlagerpride i augusti!! Är så tacksam för allt fantastiskt som jag får uppleva! Hoppas på att 2014 blir ett lika fantastiskt år!!!











12 kommentarer:

Anki sa...

Vilken härligt positiv energi som bara spritter ut genom skärmen i din text! Glad blir man!! :-)

Ha ett minst lika bra år i år!
Kram! <3

Sus sa...

Du är en sann förebild i hur man roar sig!

Hovdamen sa...

Vilket år! Det känns som att du hade semester hela året;-) Så vet jag ju att det inte varit men ändå.

Kram

Susjos sa...

Sus , jag glömde nämna Spök!!! Tack än en gång ❤

Susanne sa...

Härlig årskrönika, tänk va mycket man hinner med på ett år.

Fröken Blund sa...

låter som ett härligt år tycker jag, fyllt med fantastiska upplevelser och vänner :)
fortsät så, är mitt tips!
Kram, och hej hej 2014

Anna sa...

Härlig sammanfattning!! :)
Ha en bra helg!
kram

kattiiiiss sa...

Härlig bild på er.

Home2tiny sa...

Härliga bilder från dit händelserika o aktiva år, vilka minnen.....Kramisar Tina

BP sa...

Vilket 2013du kan licka tillbaka på! Hoppas att 2014 blir en lika stor succe. Dessutom har jag följt dig i ett helt år nu, kul:-)

Ama de casa sa...

En härlig sammanställning på ett händelserikt år :-)

PS: Snaaaaart drar den igång igen, schlagern... :-D

Hökis sa...

Vilket år :o)

<God fortsättning på 2014.
Kram