fredag 21 februari 2014

Sova x 2

Tre härliga förlossningar blev nattens skörd för mej och min uska! Natten gick fort vill jag lova. Trots det så vaknade jag redan efter dryga 4 timmars sömn idag och var så kaffesugen, så jag kunde inte somna om. Istället gick jag ner till vardagsrummet där det var full hallaballo på TV:n och maken! Semifinal i OS-hockeyn och Sverige-Finland! Så jag stannade kvar där och fick kaffe med semla och kollade färdigt hockeyn,som ni alla vet hur det gick, hurra! Sen gick jag och la mej igen och vaknade när det började dofta pizza från ugnen! Nu är jag mätt och belåten och ska snart åka till jobbet igen!

4 kommentarer:

Monica sa...

Det verkar som du haft en bra "sovande" dag och med semler efter en härlig natt!

Ha en ytterligare bra natt!

JaanaM. sa...

Säger ju inte hurra för matchen... :/

Bra jobbat under natten... :)

BP sa...

Förvrängd dygnsrytm helt enkelt. Men härligt med en sådan omtänksam make = markservice.
Å visst var den här OS-dagen helt suverän. Lyssnade på sr medan jag "jobbade". Några av mina kollegor - Mitt liv som Susanne till exempel - satte sig framför storbildskärmen i stora fikarummet...

Susanne sa...

En sov och ät dag ;)
Kramar