lördag 31 januari 2015

Dags för lite sommarbilder igen...

På väg till Puerto de Mogan försökte jag fotografera lite från bilen.

Det gick ganska bra...

Vilken cykel va? å vilka härliga färger, tänkte faktiskt på dej BP när jag tog denna bild!

Mera färg!

Hamnen i Puerto de Mogan, det ser molnigt ut,och det var det också, men det var den enda molniga eftermiddagen vi hade under veckan.

Tog lite bilder från bilen på väg "hem" igen till Puerto Rico

Vacker himmel ,eller hur?

Tusen tack för alla komplimanger i mitt förra inlägg- på fotot syns ju inte mina ögonpåsar. Åldern tar ut sin rätt, men hur man känner sig "inuti" är ju en helt annan ålder! Eller hur?!!

5 kommentarer:

BP sa...

Du håller mitt humör uppe - ja du håller mig rentav vid liv tjejen. Tackar för alla dessa toppen bilder från "vårt Spanien" som du sa i kommentaren hos mig.
Puerto de Mogan är så otroligt vacker, men Puerto de la Cruz är livligare, speciellt på kvällarna. Så ni valde rätt. Det gjorde vi också.

Å du - så himla kul att du tänkte på mig när du såg cykeln. Den är verkligen helt i min smak. 1 000 tack för länken också:-)

Å vet du vad - snacka om telepati. Imorgon lägger jag också upp cyklar, fast i ett helt annat sammanhang. Håll utkik! Kram:-)

TantGlad sa...

Kikat på ditt förra inlägg och ser en snygging där.

Men nu är jag på detta inlägg, och du visar såååå fina bilder.

Ha en skön och fin dag!
Kramiiizz!

JaanaM. sa...

Åh, vilka härliga bilder!!!! Längtar efter sommar!!!

Ama de casa sa...

Haha! Att fota från bilen är nog en bloggskada, tror jag. Vet inte HUR många bilder jag har - dom flesta heeeelt urdåliga. Men dina var fina :-)

Helt klart en BP-cykel :-)

Susanne sa...

Underbara bilder, längtar så till värmen.
Kram