tisdag 27 januari 2015

Solboost från Gran Canaria

Kvälls sol

Dags sol

Susjos i sol !

Solvarm sand och kall glass

Mera sol och solvarma ben...

Blå himmel och många solstolar att välja på...

Sol och blå himmel på solterassen 

Sol på bönan

En solig strand i Puerto de Mogan

En öl i solen på strandpromenaden i Puerto de Mogan

Hemma hos kompisarna i Maspalomas

Palmen på deras tomt

Solterassen på hotellets 9:nde våning

Städerskan gillade att fixa med mina sjalar

Dagens morgonbild...
Idag har jag frusit, frusit och bara frusit....känns sådär att vara hemma igen, men man vänjer sig väl?!

9 kommentarer:

BP sa...

Tack, tack, tack Susjos för denna underbara solboost! Å du - du borde lägga upp bilderna i betydligt större format (640 px minst, helst 740 px) för större njutning liksom. Dregel, dregel, dregel...

Jag har inte gjort nå't annat än frusit sedan jag kom hem för drygt en vecka sedan. Så jag vet precis vad du menar. . Å du - det tar uppenbarligen ett tag att vänja sig...

Susjos sa...

Jag provar genast BP att förstora bilderna...sol kan man inte få för mycket av!!!

Guldkryckan sa...

Ja du...föredrar ju värme jag med....men det är ju som det är...urk och fy.
Ha en underbar Onsdag...trots kylan. :)

fialia sa...

Tänkte på dig i måndags, visste att du skulle fara hem. Men en vecka är allt skönt o man hinner ladda lite.
Här är oxå sol o härligt. Börjar bo in oss ordentligt.
ha de Fia.

Home2tiny sa...

Ååå vill packa väskan nuu o bara dra till varmare o soligare breddgrader. Det här vädret vi har på västkusten gör ju ingen människa glad, tur att jag får en solboost av dina bilder. Tycker absolut att du ska beställa skinnbyxor, kommer sitta som en smäck på din vältränade kropp + att de är perfekta att ha till kommande mellofester. Kramisar Tina

helga sa...

Åh vilka härliga bilder! Snart får vi väl vår här hemma!?

Ama de casa sa...

Hmmm... Undrar vad temat i det här härliga inlägget kan vara? ;-)

Susanne ❤️ sa...

Så himla fina bilder !! Längtar efter sommar och sol jag med ...
Och vänjer man sig ngn ggr med kyla ??? Usch inte jag i alla fall ;)
Kram på dig

Ama de casa sa...

sv: Nope. Ingen skidåkning - bara en tidig promenad till banken... :-)