söndag 4 januari 2015

Min halvårskrönika 2014 andra delen

Juli månad. Besökte Dalhalla för att se Björn Skifs

Bild från ett somrigt Tällberg

När sommaren var som vackrast och varmast så begravdes pappa i Falun

Yngsta sonen var hemma ett par dagar från Malta,och vi fick umgås allihopa,här tillsammans med vänner på Bockholmen-dagen efter begravningen.

Hela familjen hann upp till landet över dagen,och vi njöt verkligen av att vara tillsammans!
Schlagerpride gick av stapeln 31/7

Vi träffade Edward af Sillén, som är känd för sina manus till mello och kommentator på svt vid ESC sändningarna

Conchita Wurst

..å jag blev mest glad för att få se min stora idol Siw Malmqvist!

I augusti var det dags för F&S kursen för oss blivande Indoor Walking ledare i Örebro.

En intensiv men väldigt rolig kurs!

Urnsättning av pappa i slutet av augusti...

I början av september var det dags att sammanstråla med hela familjen på Malta igen

Hade några underbara dagar med sensommarvärme

På yngsta sonens gata i Sliema

Jag provade på chokladmassage!

Upp till lugnet på landet i slutet av september...

...där vi firade vår  23.dje bröllopsdag ,min man och jag...

I oktober var det dags för min födelsedag igen, blev så uppvaktad!

i november går Svettisdagarna av stapeln, en riktig träningshelg i F&S anda!

Var med på direktsändningen av Jenny Strömstedt på TV4  i november.

I början av december var det dags att resa till Berlin

..som blev en omtumlande resa

Vi blev påminda om kriget, muren...

Bodde på ett fantastiskt hotell, besökte julmarknader och träffade nya människor.

Den 18/12 blev jag licensierad IW-ledare!
Vilket år! Vilka upplevelser! Nu står ett nytt spännande år för dörren. Sa det igår, och säger det idag igen, är så tacksam för allt jag får uppleva, trots att detta år 2014 också blev det året som pappa dog. Men alla fina minnen finns kvar...

3 kommentarer:

Susanne sa...

Ojjj, va det har hänt mycket under ditt 2014.

Ama de casa sa...

Verkligen ett händelserikt år med mestadels positiviteter :-)

helga sa...

Spännade att få en sammanfattning! Du har haft mkt på G...