torsdag 7 december 2017

Skarpt läge!!

Efter nattens jobb där vi hjälpte en flicka till världen, så sov jag gott idag. Sen blev det bråttom när jag vaknade, efter dusch och en kopp kaffe så bar det av med bussen mot Djurgården med väninnan Y för en helkväll. Vi började med middag på OLearys.

Sen gick vi vidare till Cirkus för att se Tomas Ledins show " Skarpt läge". Fick ju idén i söndags då jag såg att det fanns biljetter kvar till idag, sagt och gjort!

Tomas Ledin kan underhålla, och hur många låtar kan man inte sjunga med i?! 

Han körde ballader...

...och låtar med dragspel

Mycket folk på cirkus...

...och Ledin dansade på borden!
Det blev verkligen en helkväll med massa nostalgi! Tack Y för att du hängde med och gav vardagen lite glitter och glamour!

6 kommentarer:

znogge sa...

Vilken härlig kväll! Visst kan man nästan ledins låtar på sina fem fingrar.

God fredagsmorgon!

Ama de casa sa...

Men vad roligt! Den showen skulle jag absolut vilja se! Får hoppas att den åtminstone kommer på TV nån gång :-)

Ha en fin fredag!

Ami sa...

Åh, vilken härlig kväll! Och visst kan man de flesta av hans låtar :)
Kram

BP sa...

Vilken toppen kväll! Maten såg ju gudomligt god ut. Vilken tur att det fanns biljetter kvar och att du slog till. Tomas Ledin är alltid värt att lyssna och titta på. Och om någon förtjänat lite glitter och glamour så är det du!!!

Ditte sa...

Vad roligt! Och Tomas Ledin gillar jag verkligen så jag hade gärnat varit på plats om jag inte valt att flyga söderut. Bra jobbat ädr att fixa biljetter.
Glitter och glamour en vardagkväll betyder extra mycket.
Önskar dig en trevlig helg.
Kram!

Geddfish ♥ sa...

Åh, Tomas Ledin, favorit sen många år! Var säkert en toppenkväll, ser så ut på bilderna!
Toppen toppen.
Varm fredagskram 💝