måndag 12 april 2021

Glad Måndag

Se sån stil hon har vår Molly när hon sover!
Minnen igen från forna dagar visas på facebook. Här är vi i Prag den 12 april 2013.

Vet inte riktigt vad som gör denna måndag till glad, har fem bokbara platser på mitt jympapass ikväll. där vi får vara max 8 alltså kommer tre motionärer? Sen är det stressigt värre att hinna åka till jobbet efter dusch och mat. Fördelen är väl att min man fått ledigt idag, så jag har bilen! Det underlättar ju något otroligt!  Carita håller i temat "glad måndag"

Orsakullan undrar idag : 

  1. Det var en gång…
  2. ...en tid då man kunde resa....

 

10 kommentarer:

znogge sa...

Glad måndag till dig med och så klart till söta Molly.
Prag är verkligen en härlig stad!

Kram

BP sa...

Alltså bara bilden av Molly blir man ju glad över, Hon sover på ett "mänskligt" sätt tycker jag:-)

Bilden på bästisen och din man är härlig. Full njutning och jag försöker förgäves klura ut vad det är ni äter - ser ut som en dubbel kokosboll;-)

Hoppas det inte blev alltför stressigt för dig. En himla tur att din man fick ledig. Trodde han skulle få jobba sju dagar i sträck med det tuffa schemat.

Önskar din en dräglig natt!

Ditte sa...

Bilden på Molly gör en ju riktigt glad. Så härligt avslappnad.
Kul med bilderna som kommer upp på Facebook. Då påminns man ju om olika saker. Har liknande på min telefon, men utan Facebook.
Skönt att du är bilburen idag så att det blir mindre stressigt.
Önskar dig ett trevligt gympapass och en lugn natt.
Kram

Geddfish ♥ sa...

Jag blir alltid glad när jag ser en katt. Och lilla Molly är så skön och avslappad.
Gamla glada tider, det är fint att ta fram!
Önskar dig ett bra gympa och ett fint arbetspass!
Kram!

Paula sa...

Du låter lite bitter min vän. Det var en gång....självklart att få krama om nya familjemedlemmar kontrar jag med!
Visst hade du längre hår 2013? Kul fotominne!
Molly är ändå sötast...
Kram

Anki sa...

Härlig bild på finaste Molly - och kul med ett fotominne från en annan gång :)
Ha en bra tisdag!
Kram

dianasdrömmar sa...

Hoppas på att kunna resa snart igen kram

Ama de casa sa...

Vilka härliga bilder - både på Molly och mattjuvarna ;-)

Hoppas det dök upp många glada motionärer!

Ha en fin tisdag :-)

Ami sa...

Vilken härlig stil på söta Molly!
Kram och trevlig tisdag

Susanne sa...

Älskar Prag, längtar så efter att få resa igen.