söndag 15 mars 2009

Värdig Vinnare


Vilken kväll det blev,och så svårt det var att tippa (se ett tidigare inlägg :
La Voix)! Inte ett rätt hade jag,otroligt! Min kompis vann 200kr som låg i potten,hon trodde på Malena,och hade kanske 4 rätt totalt.
Och visst är Malena en värdig vinnare! Folkets alla röster gjorde ett rätt val! Fast jag röstade på Alcazar.
Var orolig att Måns skulle vinna där ett tag...hans "Hero" låt ville jag inte skulle gå vidare. Och så kul att Caroline af Ugglas kom tvåa! Jag hade tippat henne som trea :)
Idag är jag trött...och undrar hur jag ska klara av att jobba hela natten? Gäsp!

4 kommentarer:

Mia S sa...

Jag hade tippat henne och Caroline (se min blogg :])...kikar bara in för att säga natti.. fast egentligen ska man väl säga något annat till dig.. piggi eller?!
Ha en bra natt.. kram

Anonym sa...

Hoppas du får en lagom-natt!

Kram på dig!

Katinka sa...

Jag tyckte nog af Ugglas skulle vunnit, men hennes låt hade nog inte alls fungerat utanför Sverige tyvärr...

Popprinsessan sa...

Jag höll också tummarna på Alcazar! Tyckte också att det varit lite trist om Måns vunnit, inte för att jag inte tyckte låten var bra, eller att han är snygg osv, utan mer för att bidraget hade påmint lite för mycket om Hero. Och det gick ju inte så bra förra året..

Gillar verkligen af Ugglas låt, men det känns inte alls som om det hade funkat, som Katinka skriver här ovan.