tisdag 31 mars 2009

Leva Livet



Hm,börjar inse att man inte orkar lika mycket nu förtiden...

Har jobbat i natt,och det var en mycket trött susjos som åkte till jobbet igår kväll. Allt partajande tar ut sin rätt! Det blev ju väldigt sent (eller tidigt kanske man ska säga)i lördags, kanske för att vi missade en timme? Men vi for hem till väninnan och hade en kul efterfest till solen gick upp...

Och det tar ut sin rätt i flera dagar efteråt!!! Nåväl,nu har jag fått sova idag,och börjar känna mej pigg igen! Men just ja,det var ju idag som vi skulle träffas på Djurgården! Ett helt gäng med barnmorskor från olika ställen i stan...det vill man ju inte missa!

Så hej på ett tag,nu ska jag till Blå Porten och mingla!...




4 kommentarer:

Storarvid sa...

Full fart hela tiden.
Då är marken osäker på Djurgår'n nu då;-)
Hmm av någon anledning tänker jag på Duracell kaninen när jag besöker din blog he he...

Tant Janet sa...

Man orkar ju inte lika mycket längre, tänker på det själv också. Partyprinsessan finns kvar, men hon blir utslagen dagen efter.

Miafia sa...

Att jobba natt sliter på kroppen. Det ser jag på sambon. Det blir värre och värre. Tycker du oxå det?

Precis som du säger så tar det flera flera dagar att piggna till efter utgång. När man var ung kunde man parta loss tors-lörd. utan problem.

Visst är det så, "åldern" tar ut sin rätt på både gott och ont ;)

Ha det så gott på Djurgården!

Lallis - liv och leverne sa...

Hoppas att ni hade det kul på träffen:)
Kram Lallis