lördag 14 mars 2009

Vem Vinner?

Godmorgon! Nu är jag vaken och snart redo för kvällens Tävling! Vi ska till kompisar på söder och se kvällens Event. Yngsta sonen har sån tur att han får följa med en kompis och hans familj till Hamburger Börs ikväll och se Joe Labero Show! Vilken trevlig överraskning.
Men jag skulle inte byta bort kvällens TV underhållning mot Labero,åh nej!
Ikväll sitter jag spikad framför TV:n. Ska inte jobba,har sett till att vara ledig. Det blir snacks,vin och säkert en tävling med lite pengar i potten...
Vem vinner då i kväll? Ja, det är många olika bud på det...så det blir en stor överraskning tror jag!
Men den låt som vi sjungit mest i backarna i Järvsö är först och främst EMD!! Och i huset har vi dansat till Alcazar (och H.E.AT och Snälla Snälla...!)
Så mina topp tre inför kvällen blir:
1. Alcazar
2.EMD
3. Caroline Af Ugglas
Må bäste man/kvinna vinna!!

4 kommentarer:

Mia S sa...

Svårt att tippa denna gång...och .. får jag inte vara med min nya blogg på din lista ?? *blink,blink*

Kram på dig och jag sätter en tia på.. hmm..Caroline !

Caty sa...

Mitt tips är 1. Malena 2. Måns och 3. Alcazar (men Alcazar är min favorit nr 2 efter La voix)!
Kram

Tant Janet sa...

Jag gillar ju inte Ugglas alls. Klarar inte av att se på henne, men låten är rätt bra. Är mycket glad att hon inte vann. Höll på EMD och Alcazar gjorde jag, men tji fick jag. Ha en bra dag!

imse sa...

Jag hejade på Caroline, men tror att Malena kan klara sig mycket bra i finalen.

Kram