fredag 27 november 2009

Jimmy Choo beställningen...



Aktiviteterna avlöser varandra :) Lovade ta lunchpasset på F&S idag,och nu först är jag hemma! Ännu en lunch med en god vän och jympaledare,sen storhandling. Hämtade ut mina Jimmy Choo på posten,men ähum,det var visserligen svarta,men ack så höga,och inte alls de som jag beställde! Däremot är de sköna och de passar...förutom att de är höga! Jag har inte hjärta att skicka tillbaka dem...får nog gå in dem(läs lära mej gå i dem) här hemma, ikväll ska jag inte ha dem...

För jag ska dansa på LeBonPalais med en väninna ikväll ! Hon har satt upp oss på VIP listan via RadioVinyl :). Då blir det lite skönare stövlar på! Ha en trevlig kväll :)

4 kommentarer:

Razzy sa...

wow jätteläckra, men så är jag totalt tokig i högklackat också :)

Mia S sa...

Jättesnygga...men jag förstår den lilla besvikelsen när det inte blev det man väntat sig... men snygga var dom :-)
Helgkram ♥

imse sa...

Rysligt eleganta. Men jag skulle aldrig våga mig på att gå i sådana.
Det skulle nog bli gipsbandage både högt och lågt i såna fall.

Hoppas kvällen är kul!

Helga - precious sa...

Djä... vilka snygga skor - som gjorda för nyår kanske. Jag förstår att du inte tar dem när du ska på dans. Kanske mer ett par sitt eller ståskor.

Ha en skön helg!