torsdag 19 november 2009

Svettisdagarna-09


Så var det dax igen för Svettisdagarna hela helgen! Brukar vara kul men intensivt. Svettisdagarna är F&S egna inspirationsdagar. I år handlar det mycket om det personliga ledarskapet. Hur förstärker du den där energin som får passet att lyfta och gör träningen till en upplevelse som känns i magen? Hur ska du varje gång kunna plocka fram känslan som gör att du kan bjuda dina deltagare på något utöver det förväntade?
Jag börjar min lördag morgon med att träna med en av världens mest anlitade träningsinspiratörer: Misty Tripoli från Los Angeles. Passet kallas "Studio 54" och presenteras så här: Put Your bell bottoms on,break out those platforms,fluff up your afro,and get ready to get your groove on."Saturday Night Fever","Car Wash" and "Le Freak" are just a few 1970`s hits that inspired the making of Studio 54. Sweatin´has never been this fun! from the Hustle to the John Travolta.We´re gonna Get Down an Boogie Oogie Oogie! A disco dance extravaganza that will blow your mind!
Lördagkvällen avslutas med FEST,och på söndagmorgonen ska jag ta mig till GIH igen,och börjar dagen med en föreläsning: "Rösten ska kännas",som hålls av Paula Brandt som är skådespelerska och röstpedagog!
Som sagt,massor av jympa och föreläsningar i två hela dagar! Söndagskvällen ska jag sedan avsluta med att gå på Konserthuset och lyssna på kören "Sjung Nu",med flera spännade gästartister! Se mitt tidigare inlägg här.
En fullbokad helg alltså...nu finns det massor att göra här hemma också!...
Ha det!

Inga kommentarer: