torsdag 27 maj 2010

Heja Sverige!

Så glad var jag när jag åkte till jobbet igår kväll med mina nycklar!
Natten blev också bra. Hjälpte till när en liten flicka såg dagens ljus :).

Var så pigg när jag kom hem i morse,så jag började olja in utemöblerna,ja EN stol i alla fall. Men sen blev jag så trött och somnade lätt,vaknade inte förrän kl 16.30!

Så nu har jag inte mycket tid över innan det är dags att åka till jobbet igen. Det grämer mej lite att jag missar semifinal 2 ikväll...hm.
Men vi får hålla tummarna för Sverige!

4 kommentarer:

Vinterfin sa...

herregud!! måla möbler efter en natts jobb, du är inte klok ha ha..
Ja vi får väl se om Anna går vidare, snopet annars.
Hoppas du får en bra natt.Kram Kram

Anne-Lie sa...

Så härligt intensivt ändå även om du ligger och sover hela halva dagen;-))

Helga - precious sa...

Det blev ju inte som vi hoppades - stackars lilla Anna som sjöng så bra!

Petra sa...

Vad fin du är på kortet. Underbart härligt. Tyvärr så räckte inte dina tummar till vinst.