tisdag 20 juli 2010

Babyboom i natten

TACK,jympapasset gick faktiskt galant! Skönt att komma igång med den igen :)
Pirrigt att åka till jobbet igen efter fyra veckors ledigt. Men blev inslängd med kraft,och natten gick i ett huj! Vi fick inte sitta på hela natten (ibland undrar jag att man fixar det överhuvudtaget??) sprang in i köket och tog ett glas saft på språng under natten,det var man tvungen att göra,så man inte svimmade! Jag hann med både kejsarsnitt och två fina vaginala förlossningar i natt. Kom sent hem från jobbet,och jag var nog lite farlig på E4:an hem i morse,för jag var såååå trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Sovit som en stock hela dagen-trots värmen,och har så tokigt att jag ska köra ett jympapass ikväll också innan natt nr 2...puh...

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Men vilken början du har - både babyboom och två pass på raken, det känns att du lever kan jag tänka mig;-))

Anonym sa...

Du måste ha ett fantastiskt jobb men jag beundrar er verkligen som orkar. Kram

Petra sa...

Det är väl högtryck hos er nu?