torsdag 21 oktober 2010

Lycklig ägare till finalbiljetter på Globen!


Vilken galen dag! Kunde förstås inte sova inatt,läste istället Anders Jacobssons bok: "Alla mina andetag bär ditt namn",och hade svårt att sluta läsa,ni vet "bara ett kapitel till". Helt plötsligt var klockan 02.30! Inte var jag trött för det,låg och vred mig en bra stund,med en snarkande man bredvid mig,suck!
Vaknade glatt vid 08 tiden (efter knappt 5 timmars sömn..hm) och förberedde mej för att sitta vid datorn när ticnet släppte sina Finalbiljetter till Melodifestivaen i Globen kl. 09. Det gjorde även väninnan-som egentligen borde ha kastat sig i sängen efter en hektisk natt på förlossningen på ett annat sjukhus här i stan. Glad är jag för att hon höll sig vaken,för hon kom in snabbare än mej på ticnet och fick tag på två biljetter på parkett RAD 8!!!! Fattar ni vilka platser!!! Själv fick jag två platser på parkett med skymd sikt om jag ville. Ser nu att biljetterna såldes slut på 45 minuter! Nu är vi lyriska, har biljetter till både Luleå och finalen :)
Annars har det varit mest bilkörning idag,til jobbet på möte mitt på dagen,och ikväll är det ännu ett möte på jobbet! Tänk att man gör detta på sin lediga dag? Men idag går allt...har ju biljetter till Melodifestivalen,jippi!!!!

10 kommentarer:

Helga - precious sa...

Det är jobbigt när man får för lite sömn... kul att ni fick såna kanonbiljetter till Melodifestivalen.

Anne-Lie sa...

Tänker sitta bänkad och stirra på publiken för att se dig istället för att kolla in vem som står på scenen - lite som när jag ropar på hela familjen när ICAreklamen kommer;-))
Må gott hörru!

Susanne sa...

Grattis!!! Vilka superplatser ni fick=) Ja ibland får man verkligen fara omkring fram och tillbaka. Jag har utbildning nästa vecka, i 1½ timme. Känns sisådär att åka in för den korta tiden men det är tydligen obligatoriskt!!! Trevlig helg och kramar

Eva sa...

Ha en jätteskönt helg och njut lite extra tack vare biljetterna!

Kram Eva

Kicki sa...

Hej! Jag kikar in hos dig, blev ju lite nyfiken. Två saker har vi gemensamt så här långt: melodifestivalen (tittar alltid men har inte upplevt lajv)och snarkande man!
Däremot håller inte en bok mig vaken, spelar ingen roll hur bra den är:) Kram

Tess sa...

Vad härligt för dig med biljetterna!
Önskar dig en trevlig helg!
Kramar

Anni sa...

Men det var ju kul! Grattis!

Sjubarnsmamma sa...

Känner igen det där med boken. "Bara" ett kapitel till. Till slut har man nästan läst ut boken och ögonen går i kors.

Grattis till biljetterna :-D Hoppas ni får det roligt!

Ha en fin helg!

Anders Jacobsson sa...

braaaaaavo!!!
Hoppas du får din nattsömn förstörd flera nätter till ;)
Puss!

Sus sa...

Men jag vill också gå!!!
Bara att gratulera =)