fredag 15 oktober 2010

Restaurang med utsikt

Vilka vyer från Restaurang Gondolen över Stockholm! Och vilken mat. Löjromen från Kalix smälte i munnen...likaså Hjortsteken med kantarellsås! En helmysig kväll med min man och svåger. Tusen tack! Men nu är det slut på lata lyxiga dagar ,ikväll går jag på igen och ska jobba hela helgen. Av någon anledning är det mest ångest just på fredagkvällen när man ska börja jobba-kanske för att man vet att man har hela helgen framför sig?? Ha en trevlig helg,vare sig ni ska jobba eller inte!


6 kommentarer:

Helga - precious sa...

Det brukar vara exakt samma känla här när jag börjar jobba på fredagen o ska jobba hela helgen. Just denna gåg känns det helt OK med tanke på att jag varit hemma så länge.

Maten ser underbar ut :)

Petra sa...

Strand vad jag blev hungrig, tur att jag skall få mat snart.

Kram

imse sa...

Oj vad lyxigt att få äta där.

Förstår din känsla inför arbetshelgen. Hoppas det blir en bra helg.

Kram

Anne-Lie sa...

Hoppsan helt plötsligt är det blött på tangentbordet - snacka om att snålvattnet rann till;-))

Tant Janet sa...

ja visst är Stockholm vackert

Marie sa...

Mmmmmm va det ser gott ut.
Hoppas din helg blir bra trots jobb.
Kram