söndag 22 januari 2012

Fortsatt däckad...


Legat däckad i sängen hela dagen, brr! Lätt illamående, så det enda jag fått i mej är julmust!!! Som jag normalt faktiskt aldrig dricker- men idag har det varit perfekt!
Dimor tabletter har hjälpt min mage, och nu äntligen börjar jag känna mej hungrig. Börjar med en "varma koppen" tror jag. Maken köper hem middag på väg hem från jobbet från Mc Donalds, men jag tror jag skippar det!

Kan det vara den här otroligt goda middagen sista kvällen på Gran Canaria som är boven? Pasta med havets läckerheter? Maken åt en laxpasta, och han har inte blivit dålig?

9 kommentarer:

Anna sa...

Men usch, jag tycker så synd om dig! Hoppas att det fortsätter att bli bättre så att du blir helt pigg snart!

Ullebulle sa...

Grattis- skaldjur...

Eva sa...

Hej!!
Har precis kommit hem från en vecka i Meloneras - typ en kilometer från dig i Maspalomas. Jag håller med dig i allt du skriver gällande väder och kyla... Men, vi var också på jagt efter solen och hittade den också i Puerto rico. Kanske dit man ska boka nästa gång?

Skönt var det även om det var lite för lite sol för att jag ska vara nöjd!

Kram Eva

fialia sa...

Det ser supergott ut, men de kan ju vara så, en liten bit som inte va helt fräsch.
Hoppas nu att det håller i sig o att du blir bra.
ha de Fia

Agneta sa...

Åh fy för magsjuka. Hoppas att du snart är helt kry och kan äta igen!

Sus sa...

Nä, då skulle du blivit sjuk snabbare.

Vinterkräkan tror jag.

Anne-Lie sa...

Trist med magsjuka! Själv hade jag en bekymmer med magen i Egypten - tack och lov för Imodium;-))

Anonym sa...

Nej det är inte maten, varför ska man tro det , vanlig hederlig magsjuka...Krya på dig! Kram

Västgötskan sa...

Fy vad segt... :-((
Hoppas verkligen att du mår bättre snart. Tur att du får i dig något.