lördag 21 januari 2012

Magsjuk

Igår kände jag mej pigg och fräsch när jag åkte till jobbet. Fulltankad med sol så var jag laddad för 3 nattpass. Full fart på jobbet i natt, det var skönt att komma hem och sova. Vaknade på eftermiddagen med magen i olag... Ajajaj! Så det blir inget nattjobb i natt, vilket betyder en dyr karensnatt- typ -2500 kr :( Men är man sjuk så är man! Hoppas inte jag fått med mig detta från Gran Canaria...
Ps. Idag ser jag inte ut som på bilden! Ds .


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Monica sa...

Usch!!
Hoppas du inte fått något allvarligt semester magvirus...
Krya På Dig Kram!

Gafflan sa...

Fy! Dumma mage och jag hoppas du kryar på dig snabbt.
Kram

Anna sa...

Nejmen stackars! Krya på dig!
Kram

fialia sa...

Ojoj krya på dig, surt med karensdag, fy!
Men ändå tur att du inte blev liggandes på semestern.
ha de Fia