tisdag 2 december 2014

Stalker

Somnade vid 02 -tiden inatt, och vaknade redan kl 07! Inte bra när jag ska jobba i natt. Men ,fick ju lite tid idag..så när jag väl masade mej upp ur sängen så åkte jag till F&S och övade på mitt IW pass. När jag fyllde år fick jag ett presentkort på Akademibokhandeln...varit in där flera gånger och har så svårt att bestämma mej för vad jag ska köpa, men nu äntligen gjorde jag slag i saken, det blev Keplers senaste : "Stalker"...så nu har jag något att bita tänderna i här framöver! Tack Y för presentkortet, älskar akademibokhandeln!  Nu har jag sovit i soffan, så jag är laddad för tre till nattpass...inte mycket ledigt här framöver inte...

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Så kul att träffa dig igår, kul att boken fanns!
Hoppas du får bra jobbarnatt/nätter

BP sa...

Har läst alla Keplers böcker och gillar alla. Så när Stalker kommer ut i pocket slår jag också till.

Hovdamen sa...

Ja börjar man på en Kepler-bok så är det svårt att slita sig. Jag måste läsa eller lyssna på den snart.

Kram

Ama de casa sa...

Om vi nu hade köpt julklappar åt varandra, då hade jag nog slagit till på den där boken åt min egen Stalker som jag har här hemma... ;-)

Susanne sa...

Berätta vad du tycker om boken vid tillfälle.