lördag 18 mars 2017

Labyrintmall of scandinavia och firande av en månads boende i lägenhet!



Idag så hade jag några ärenden på "Mallet", men sååå svårt att hitta! Sån tur att det då finns en app ( som jag laddade ner där på plats för att hitta nånstans!), som hjälpte mej fram idag. Men hittade ändå inte ut efter att alla ärenden var gjorda, gick ett helt varv och kom tillbaka till samma ställe, missade att ta rulltrappan upp! 


Ikväll, precis en månad efter att vi flyttade in i vår nya lägenhet, så hade vi middagsgäster för första gången. Älskade äldsta sonen med flickvän och systersonen kom och tittade hur vi har det. En mysig kväll med mat, dryck och lite frågesport. Så skönt med en ledig lördag!

6 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Ja, MoS drivs ju precis som Täby Centrum av Unibail Rodamco... Så jag känner väl till appen och alla touch screen anslagstavlor där. Har skrattat åt många här som har blivit förvirrade, vilket jag själv blev i MoS. Fast inte i självaste gallerian då utan i parkringsgaraget...

Toppen med en invigningsfest hemma hos er i den fina nya lägenheten:-) Matteus tallrikarna är ju sååååå fina:-)

JaanaM. sa...

Visst är det svårt att hitta på mallen, men snart hittar du nog där utan appen... :)

En månad i nya bostaden, härligt!!

Ama de casa sa...

Grattis till en månads boende! :-) Och tallrikarna är helt fantastiskt fina ju :-)

Minns när dom för 100 år sen satte tak över Solna C. GUD så förvillande! Efter att ha varit där massor (pluggade programmering på Skytteholmsskolan) och hittade hur lätt som helst, så återvände jag till ett ställe där det var som förgjort att hitta. Haha! Jag skulle inte ha en chans där på MoS :-D

(För att inte tala om hur dom förändrade hela Sollentuna C... Jösses. Jag är som en guldfisk där nuförtiden ;-) )

znogge sa...

Mysigt med premiärbjudning i nya lägenheten!

Kram och god söndag :D

Ditte sa...

Här är det lätt att bli förvirrad och jag blir även det i Täby C. Man får mycket extra gratismotion.
Grattis till en månad i lägenheten och klart att det skulle firas med fest.
Och skönt med en arbetsfri lördag.
Hoppas att även söndagen blir en skön dag.
Kram!

Comsi comsa sa...


Ja det är verkligen rena labyrinten.
Vet du jag firar också en månad i nya bostaden som jag bara älskar.

Kram på dig ♥