lördag 4 oktober 2008

Göteborg nästa!

Efter allt födelsedagsfirande så är det dags att packa inför resan i morgon..hög tid nu, pendeltåget går redan kl. 07.17 i morgon bitti!
Blivit medbjuden till Göteborg för att se "Ladies Night" på Scandinavium...vi är visst 15 tjejer som åker, jag känner en av dem *ler*....och vet knappt vad jag gett mej in i !! Men det är visst tre killar på scenen....varav en är Martin Stenmarck,han har visst också firat födelsedag samma dag som jag! ;) ( några år yngre ja ja...)
Och så Peter Stormare....en super skådis ,så det kan ju bli riktigt kul hoppas jag!
Men som sagt,nu får jag sluta dricka rödvin och packa min väska i stället.....
Haft en härlig dag anyway ...i goda vänners lag.....
Ska se om jag grejar att mobilblogga från Götet...
Kram!

3 kommentarer:

imse sa...

Wow, vilken resa! Det blir nog jättekul!
Och att kolla på Martin S kan aldrig bli fel!
Kram

Strandhs Mia sa...

Vad roligt, Stenmark och Stormare... men var den tredje, det har jag glömt !!

Vi (sambon och jag) brukar också åka till Göteborg för att gå på kul grejer,Storan, Rondo eller nåt.
Blir som lite minisemester...
hoppas det blir jätteroligt !!!

Strandhs Mia sa...

Va !?..en halv mening ???..det skulle vara så här:
... men vem den tredje mannen är, det har jag glömt !!