tisdag 3 mars 2009

Recensioner De tre Musketörerna

Jag kan inte få föreställningen ur mitt huvud! Bokade direkt i lördags biljetter till hela familjen,så de också ska få se den kritikerrosade föreställningen (och jag med!) om än inte förrän i slutet av maj. Ser idag att det är så gott som utsålt hela våren! Men ge inte upp,fler biljetter släpps den 10 mars!

Härliga recensioner kan läsas här :
SvD

DN

Expressen

De ringde just från jobbet...kan jag jobba i natt? Förskjuten arbetstid. Det blir bra! Behöver vara ledig inför helgen..skidåkning på gång! Men först lunchdate med en väninna...

5 kommentarer:

Mia S sa...

Oki.. något att gå och se helt klart, hänga på låset 10 mars alltså !

Tack för klicket och ha en bra dag i dag... kram !

Katinka sa...

Ibland kan det vara lite bra att vara flexibel på jbbet ju om så behövs. Man kan tjäna på det själv också.

Och skaffa dig SATC boxen, perfekt vid sjukdagar ju...

Anni sa...

Visst var den alldeles alldeles underbar! Jag skulle kunna se den igen idag - men har också bokat biljetter till maj...

imse sa...

Jag läste om den häromdagen i någon tidning. Verkar bra. Ska nog se om jag får tag i biljetter.

Kram

CharmKatti sa...

Åh va bra!
Har försökt hitta biljetter, men det har ju inte funnits så många kvar, och inte några bra platser, vill så gärna ta med mig maken på denna!

Och du, silverbestick,(fast mina är nysilver) det är verkligen fint! Inte så billigt dock, men när man får det i present så där så säger man ju inte nej:-)
Mina hittade jag ju på mässan, men spana på auktioner eller liknande, för gamla, lite använda är charmigare än sprillans nya.