söndag 8 mars 2009

Superskrällen!

Men så roligt! Caroline kommer till Globen, helt otroligt ! Och superjättekul :) Tänk att hon står på scenen helt själv,inga dansare eller körer. Och sjunger innerligt med hela kroppen! Jag ryser av vällust! Vilken tjej...
Se mitt tidigare inlägg om henne här

och här.

Mina tips gick hem ganska bra va? Men inte ens jag vågade tro att Caroline skulle gå till final! :) Ska hon skrälla ännu mer och ta hem finalplatsen?? Vore ju helt otroligt! Nu får man lyssna igenom finallåtarna och fundera....tror starkt på Alcazar....men H.E.A.T är inte att leka med heller....

1 kommentar:

Caty sa...

Ja, jag hade velat ha Lili&Susie till final helst, de var superbra igår. Jag var i Norrköping och Caroline var så bra live, och hon sjunger så innerligt och äkta. Man ryser när man hör och ser henne! Hon var värd en finalplats! Sarah är också jätteduktig, men en bättre låt skulle hon ha haft. I finalen håller jag på Malena, hoppas hoppas att hon vinner. Min andra favorit är Alcazar!
Kram