fredag 30 oktober 2009

Målardag

Katter gillar då att ligga på de mest möjliga och omöjliga platser,vad sägs om detta skokartongslock?

Vila har jag då inte gjort idag,nehej,idag har jag målat väggar! Så nu har jag blåsor på tummarna!?
Svettigt är det också,riktigt jobbigt,men kul! Är imponerad av alla målare,vilket jobb de har :)

Nu stundar hembakad pizza,och ikväll ska Amarone vinet provas :)
Ledig fredagkväll..underbart,då får jag se IDOL !

Gårdagkvällen blev trevlig,gamla kollegor från min tid som sjuksköterska på njurmedicin är alltid kul att träffa. Vi åt den mest underbara sushi på fantastiska restaurang RAW på Rörstrandsgatan. Se även alltomstockholm.

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Sicken mysig katt du har!

Här har det varit en slö och slappardag - men lite nyttigheter har blivit gjorda som tur är!

Nu väntar en ledig lördag och söndag innan veckan drar igång igen;-))

imse sa...

Vilken gosig katt. Vill ha...

Ha en trevlig kväll, snart Idoldags!

Kram