fredag 9 oktober 2009

På Fasching ikväll...

Behövlig utekväll. Brorsonen skulle spela på Fasching i kväll ,bandet som spelade ihop för andra gången kallar sig P-Funk. Fullt ös på scenen! Jag och de andra släktingarna var väl äldst där :). På slutet av kvällen sjöng den här killen ( i vit t-shirt och keps) helt underbart,jag blev helt betagen (sprang fram och berömde honom efteråt förstås,min vana trogen!),jag undrade varför inte han är med i IDOl på Tv4?! Lyssna på hela inslaget,i slutet kommer ett fint solo av vår Magnus Josephson på gitarr,längst till höger i bild. Nåväl,väl hemma googlade jag på denna kille med den ljuvliga rösten..och visst,han har redan varit med i IDOL (2005),en av finalisterna t.o.m. Namnet är :Jonah Hallberg. Men vem vann det året? Fick googla vidare..jaha Agnes ja!

Har missat Jonah helt och hållet...lyssna och njut från min mobiltelefon!

2 kommentarer:

Anni sa...

Jo, jag minns honom - ett udda namn!

imse sa...

Kommer inte ihåg honom alls från Idol.