söndag 30 maj 2010

Grattis Lena och Tyskland!

Jaaadå,en välförtjänt och värdig vinnare! En glad medryckande poplåt med en ung glad tjej,så himla roligt att hon vann! Trots alla ballader i år så vann en upptempolåt,hurra! Norge kom långt ner på listan,men han var inte bäst igår....

Armenien som jag gillade hamnade på 7.e plats av 25 bidrag,inte tokigt alls. Och tänk så bra det gick för Danmark,de knep en 4:de plats! Häpp! Mina greker hamnade på 8:e plats,inte tokigt det heller. Och en låt som jag gillade mycket igår var Rumäniens,de blev 3:a. Jaha,så är spektaklet slut för denna gång. Ser redan fram emot nästa år,kanske man t.o.m ska satsa på en resa till Berlin...???!!!

3 kommentarer:

Helga - precious sa...

Jag röstade faktiskt t o m med på den här tjejen och låten. Riktigt glad blir man av låten...

Vinterfin sa...

Jamen det skulle väl vara roligt?
Vi har ju en del fanatiker på jobbet haha!!
Jag gillade oxå tyskland faktiskt!
Var ju inte i mitt bästa skick när jag kollade men det är smällar man får ta.
Vi hade tokroligt på båten.
Berättar mer när vi ses.
Kram Kram

Anni sa...

Helt utan konkurrens! Inte ens Salem hade vunnit över henne ;-)