måndag 24 maj 2010

Musik i bilen





Så var natthelgen avklarad. I bilen hem går just nu Niklas Strömstedts sköna musik,avkopplande och avstressande musik som passar bra när man är på väg hem efter ett nattpass. Somnade nog innan jag la huvudet på kudden i morse! Och svårt att stiga upp. Kände mej nyvaken när jag skulle leda mitt jympapass kl 18! Men allt går,och det är alltid skönt att få jympa! Ledig måndagkväll och Kommissarie Winter på TV,jag gillar Magnus Krepper skarpt i rollen som Erik Winter,trots att han inte stämmer in på beskrivningen av Winter i böckerna om honom.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt med ledighet=) Själv fick jag ledigt inatt eftersom vi var en extra!!! Men imorgon är det jobb igen. Själv har jag fastnat för kommisarie Travis på 4:an. Tycker den är jättebra. Må så gott och njut av ledigheten. Kramizar!!

Sus sa...

Du får ta en tripp till Ockelbo i juli. Niklas spelar i Wij Trädgårdar den 17:e tror jag det var. En fantastisk trädgård i fina Ockelbo!