fredag 27 juli 2012

Bokade roligheter

Fredag igen, och jag har inte hunnit någonting på den korta ledigheten mellan nattpassen känns det som. Är fortfarande förkyld..slitsamt!  I onsdagskväll var det svtplay för hela slanten, underbara Tomas Ledin på Allsången. I höst måste man se hans show på Cirkus!  Idag blev det en promenad i alla fall,och en kort stund i solen, lyssnandes på musik som kan platsa i mitt jympaprogram till hösten...
Sen vill man ju göra roligheter fast man jobbar när det fortfarande är sommar, så nu är en kryssning med maken inbokad. Ett restaurangbesök likaså, två 20-åringar ska ju firas. Apropå 20 åringar så åkte yngsta sonen (som snart blir 20) till Prag (!) idag med en kompis.....ja,de är ju stora nu....
Äldsta sonen stack till en kompis, men jag och maken bakar pizza ändå, det är ju fredag! Fast jag har tre nattpass framför mej och åker alltså snart till jobbet...

4 kommentarer:

JaanaM. sa...

Du far och flyger! :)
Hoppas ni får en dräglig helg på jobbet!

Västgötskan sa...

Ja, det var väldans vad du är intensiv.. :-D

Kram M

Blåklinten sa...

Finns vissa likheter mellan oss märker jag, din son drar till Prag nu och min son drar dit om en vecka, vilket sammanträffande! Men precis som du säger " dom är ju stora nu".

Anna sa...

Visst är det härligt att ha saker att se fram emot. :)
Kram