onsdag 4 juli 2012

Another day in paradise

Man vaknar och är förundrad över att vi fortfarande är kvar här på denna underbara ö, och solen skiner även idag! Vi är duktiga och går ut på en joggingtur på morgonen, trots +29 grader i skuggan på morgonen . Det går inte fort, och vi är inte ute länge, men det är sååå skönt efteråt . Dusch och frukost i skuggan på balkongen. Sen laddar vi väskorna och drar iväg på mc:n. Sett fantastiska ställen som gjort mig tårögd. Mycket sol mycket bad , och jag vill inte åka hem ännu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj.... så avis jag blir... Men det är du väl unt efter allt slit vi gör inom vården. Själv kliver jag på mina sista 4 nätter innan ledigheten börjar. Måtte det gå fort=)
Njut och lev!!! Kram

Västgötskan sa...

Oj oj! Varmt för en löptur... Bra gjort (ändå)! :-D

Mallan sa...

Jag förstår till fullo att ni inte vill åka hem än..... :-)

Sus sa...

Ljuvligt! Vi har äntligen haft två fina dagar i Sverige också. Men semester på annan ort/land är liksom så mycket mer!

Eva sa...

Det är underbart på denna ö. Fantastiska stränder!