söndag 8 juli 2012

Blöt jogging och det blir Malmö i vår...


Dags för en joggingtur idag, men drog på det för länge,så när jag väl kom ut så regnande det...och mer regn blev det ! Vilken skillnad att jogga på Zakynthos, där blev jag blöt av svett i värmen. Här blev jag mer blöt av regnet! Ganska skönt trots allt. Städ och tvättdag idag, och ett intensivt letande efter hotell i Malmö!! Alla hotellrum var slut enligt booking.com, så har bokat i Lund och Köpenhamn. Men sen så ringde jag till ett hotell i Malmö (tips från coachen som var på jobbet,dvs schlagerkompisen, att ringa direkt till hotellen) och visst hade de rum! Varför vi ska till Malmö? Jo, tyvärr fick inte Friends Arena ESC i maj ...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, visst är det synd att inte Friends Arena fick det!! Skönt med en löptur... har tänkt ta en hela dagen men nä, det har inte blivit av.

Anna sa...

Syrran sa att vinner Sverige så ska vi till finalen i Sverige men hon har inte sagt någe om de ännu :)

Ting sa...

Vilken flax att du fick hotell!
Skitsurt att inte Stockholm fick evenemanget.
Fattade ingenting när jag såg nyheten.
:(

Västgötskan sa...

Så länge det inte blåser eller är för kallt, är det rätt så uppfriskande att springa i regn. :-)

Kram M