söndag 15 juli 2012

Förkylningsfrukost

Te med Ipren och Alvedon, det är min frukost idag! En trist förkylning får avsluta semestern, inte så kul, men är glad att jag varit frisk under resorna vi gjort! Idag var det tänkt att jag skulle åka och hälsa på pappa i Falun, men det blir inget med det! Igår kväll var det panik på jobbet, och de ringde och undrade om jag kunde jobba. Så himla synd att jag är sjuk ! Det hade gett skönt klirr i kassan med lite övertidsarbete. Men nu är det vila som gäller!


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

Anna sa...

Ja jobbet finns ju kvar!!
Ta hand om dig! kram

Mallan sa...

Krya på dig! Kram

Susanne sa...

Krya-på-dig-kramar

Shamrock sa...

Vilken härlig mugg. Krya på dig och testa rumble (ett annat ordspel på telefonen) jag heter samma sak där

Anonym sa...

Cool mugg men kanske lite svårdiskad. Jag menar, man vill ju inte att den ska gå sönder :)

Västgötskan sa...

Krya på dig! ♥

Eva sa...

Hoppas du blir frisk snart!

helga sa...

Krya på dig vännen! Jag har nyss blivit frisk efter en sommarförkylning. Som tur var hade jag semester annars blir ofta förkylningarna långvariga när man flyger...

Läser tillbaka i din blogg och updaterar mig :)