fredag 24 maj 2013

Personalfest på Engelen

Det blev en toppenkväll även igår! Först träffades en hel del av alla kollegor på en fördrink hemma hos en kollega på Kungsholmen, sen begav vi oss till Engelen där vi mötte upp resten av gänget. God tre rätters middag, lite roliga tal och sen dans till schlager låtar bl.a ...kan det bli bättre?!!! Vi var säkert runt 90- tal tjejer från jobbet, och två karlar!!! Hehe...
Men det blev tidig kväll för mej, lite sliten som man är ;). Nu laddar jag för att jobba i natt! Fotot är inte från igår, nej det är förstås från Malmö, där vi träffade denna långa transvestit!

4 kommentarer:

Anna sa...

Ditt festande fortsätter, man orkar när man är ung :)
Roligt verkar du ha och det är huvudsaken!
Kramis

BP sa...

Engelen är ju en klassiker. Där spenderade jag/vi många kväller med "dagens rätt" fast på kvällen - planksteak för det mesta. Gillades skarpt. Har inte varit där på minst 20 år;-)

BP sa...

Påminner om After Dark för 30 år sedan. Gud så vacker h*n är!

Anonym sa...

Jag tycker det låter härligt med party och lyckans dig som fått hem sonen. Visst är det underbart!!! Även jag har jobbarhelg och längtar till måndag då jag får gå hem och vara ledig en hel vecka, om dom nu inte ringer in mig för extra pass för det saknas hur mycket personal som helst... suck! Vart är vi på väg??? Ha det gott och jobba lugnt! Kram