onsdag 22 maj 2013

Sonen har landat!

 I morse strax efter kl 09 så kom han då äntligen hem igen från Afrika vår yngsta son! Helt underbart att få se honom efter 3 månaders äventyret i Mozambique. Han har varit med om sitt livs äventyr, så jag är så glad att han vågade ge sig iväg- men är också väldigt glad att han är hemma igen! Han har så mycket att berätta om allt han har varit med om, och alla nya vänner som han har fått...jättekul!
 Men som vanligt har jag fler saker inbokade på ännu en ledig dag. Idag var det dags för mej och en kollega  att fira en tredje kollega som fyllt jämnt. Så det blev uppvaktning och god lång lunch på restaurang Raw Sushi och grill på Rörstrandsgatan i stan. Sent omsider åkte jag hem igen och köpte med mig en liten smörgåstårta och fortsatte firande av sonen som kommit hem! Nu har vi suttit och pratat hela kvällen om hans upplevelser i Afrika...så spännande att få höra vad han har varit med om!
Och i morgon är det fest med jobbet....när ska jag få vila???!!!

5 kommentarer:

Sus sa...

Den där känslan då någon man älskar kommer ut från den dörren på Arlanda...!

Anonym sa...

Men kära du, det är val i livet, du väljer...:) KRam

Ama de casa sa...

Skönt att han är tryggt hemma igen!

Stackars du... Ingen rast och ingen ro...
;-)

Susjos sa...

Visst är det så Ylva, allt är självförvållat, jag har gjort mina val , bara lite typiskt att allt kul kommer klumpvis, haha!! Kram!!!

Helga sa...

Men så skönt att han är hemma igen!

Vila behöver man också så ta dig den tiden. Jag tror du gillar full fart iofs men lagom är bäst!!