tisdag 7 maj 2013

Tröttmössa nu...

Gäsp....jo jag klarade att gå upp kl. 06.15 idag, och vara på jobbet vid 08-tiden. En bra dag med andra kollegor från hela stan och diskussioner om hur vi dokumenterar.  Men gissa om jag var trött när vi slutade på eftermiddagen! Maj månad är intensiv i år med, trots att man inte har några skolbarn. Jag förstår inte hur det kommer sig? Väntar med spänning på att sonen i Afrika ska få sitt nya visa och snart komma hem igen! Och väldigt snart så ska jag få uppleva ESC på plats i Malmö....som sagt,det är mycket nu!

3 kommentarer:

Home2tiny sa...

Å vad kul att få gå på ESC live, vilket party det kommer att bli. Jag får sitta i soffan o hoppas att jag får se en skymt av dig. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

Rantamor sa...

Men jösses har inte sonen kommit hem ännu ???
Och klart att du ska vara på plats i Malmö, har du hört alla årets bidragslåtar...vartåt lutar det ???

TjingTjong långkalsong.

Anonym sa...

Hoppas sonen kommer snart. Åh lyckost dig som ska vara på plats i Malmö!! Är sååå avis och hoppas på mycket bilder därifrån.

Kram!