onsdag 17 juli 2013

Billigt tandläkarbesök

Jag har haft lite tandvärk i några dagar ,så jag var tvungen att få en tid hos tandläkaren. Det bidde idag på eftermiddagen när jag just vaknat efter nattpasset. Som tur var det inget hål, men han fixade till rotfyllningen som hade en större glipa, och det gick på garantin- så inte ett öre behövde jag betala! Det firade jag genom att köpa och bjuda syster på varmrökt lax med ugnsrostad sötpotatis ikväll!
I morgon kör vi upp till Falun och hälsar på pappsen.

9 kommentarer:

JaanaM. sa...

Skönt med ett tandläkarbesök som inte kostar så mycket.
Ha en skön kväll med syster din!

BP sa...

Jag har då aldrig varit hos tandläkaren utan att fått betala en förmögenhet! Grattis !

Anna sa...

Åh billiga tandläkarbesök är bra tandläkarbesök :)
Välkommen till Falun också så klart!

Mallan sa...

Åhå vad skönt när det är gratis! :-)

Shamrock sa...

vilken tur. Jag måste nog oxå boka tid för ett tandläkarbesök. Men jag står just nu mellan tandläkare och ska försöka hitta någon

Susanne sa...

Kör försiktigt.

Home2tiny sa...

Skönt att slippa tandvärken o ännu bättre när det är gratis....Ha en härlig resa till pappsen o kör försiktigt. Kramisar Tina

Ama de casa sa...

Tandläkarbesök utan att betala är ändå ett tandläkarbesök, och det kostar på. Mentalt...

Jeanette sa...

Det är ju sällsynt med gratis tandläkarbesök!
Absolut att fira med varmrökt lax och sötpotatis, som är så himla gott. Har dock inte testat det ihop ;-)