torsdag 28 november 2013

Inga fritidsbekymmer...

Förstår inte hur man ska hinna med allt som ska göras? Men idag har fönster tvättats, gardiner satts upp liksom en del ljusstakar å stjärnor. Tandhygienisten fick besök (inga hål, puh) liksom Coop. Köpte tallris och prydde balkonglådorna med. De ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba extra i natt,men jag känner att jag behöver mina lediga dagar denna vecka, nästa vecka blir en jobbspäckad vecka igen,så jag sa nejtack!
 Hann påbörja middagen innan jag stack till F&S för ett jympapass. På hemvägen in på Ica Maxi och fick byta "ljuskransen" som jag även köpte till mig i Falun igår,självklart funkade den inte- som tur var det inga problem att byta den här, de hade EN kvar! Sent omsider har jag nu sett "Så mycket bättre" från i lördags då det var Ulf Dagebys dag, jag har gråtit och skrattat....

2 kommentarer:

BP sa...

Läcker ljusstake! LEDad såklart! Klart du behöver dina lediga dagar så som du sliter!

Ama de casa sa...

Grattis till "noll hål"! Själv ska jag gå den 11:e och hoppas på samma resultat...
:-)