tisdag 3 december 2013

Manifestation, julklappar och vätskebrist

Idag var det ännu en manifestation av kollegor vid landstingshuset, jag har sovit så jag åkte aldrig in. Men såg en del av live sändningen på mobilen. Är så stolt över mina kollegor som orkar kämpa så!

Ett litet inslag blev det också på ABC-nytt
Igår blev jag överraskad av ett fin julklapp från F&S...
...och i morse blev jag ännu mer överraskad av julklapp nr 2 som vår sektionsledare gav oss alla i gruppen (troligen med pengar från egen ficka) Julen kommer tidigt i år :)
Blev också så väl omhändertagen av mina kollegor i morse då jag plötsligt blev så illamående på ett rum, en kollega tog snabbt över (barnet var redan ute..men det är ju en del efterjobb). Jag fick lägga mej ner på soffan, fick saft och en kräkpåse. De tog blodtrycket på mig och pysslade om mej på bästa sätt! Troligen hade jag lite vätskebrist,då jag inte druckit så mycket under natten, haft två förlossningar och körde ju ett jympapass innan jobbet igår kväll...
Men nu mår jag bra igen...tror jag...så jag ska nog greja en natt till!

5 kommentarer:

Shamrock sa...

skönt att du mår bra igen

Susanne sa...

Önskade att jag hade dina kollegor vid ev sjukdomar, mina skulle nog bara skrika och springa därifrån ;)
Kram

BP sa...

Ja den dagen var ju toppen tills du mådde illa. Snälla Susanne, ta hand om dig och tänk inte bara på andra. Kram!

Rantamor sa...

Var rädd om dig, du ska räcka till för så många,
du är beundransvärd.

Tjingelingen, och en julklapp är du värd...inte bara en utan många.

Singelmamman sa...

Såg också manifestationen. Bra jobbat allihop! Att dricka vatten kontinuerligt under dagen är bra.