lördag 7 december 2013

Kreta anno 2008

En gång har jag varit på Kreta, det var med familjen sommaren 2008. Det får bli lite sommarminnen idag...
Utsikten från hotellrummet var fantastisk!
Staden Chania var charmig
Tänk va killarna var "små" då, här äldsta sonen,som skulle fylla 18 på hösten...
Det här fotot är så kul, vi ser ut som pappersfigurer där i poolen, killarna och jag!
...och jo, man såg lite yngre då..fast det är bara 5 år sedan!
Nu ska jag ge mej ut i mörkret till jobbet för natt nr 2...

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Hoppas du får en lugn natt!

Susanne sa...

Jag har varit massor med gånger i din bild 1. Jag älskar Chania.
Kramkram

BP sa...

Härliga minnen och suveräna bilder. Gillar speciellt pappersfigurerna.
Å du - du har bara blivit vackrare de senaste fem åren:-)

Ama de casa sa...

Vilka härliga bilder! Sommarminnen är inte fel :-)

Hoppas natten har varit lugn, och att du får en finfin andra advent :-)

Anki sa...

Almirida?

Tack för mysiga bilder o minnen - älskar Kreta!! <3