torsdag 15 december 2016

Filmen på vårt radhus och äntligen lite julshopping!

Här är filmen på vårt radhus, blev verkligen nöjd med den!! Nu håller vi tummar och tår för att den blir såld till ett bra pris!!!!



Enda lediga dagen denna vecka spenderades på Mall of Scandinavia med maken och schlagerväninnan och hennes man...

Det var tänkt att köpa julklappar,men först lite påfyllning!

Gillar vårt blivande centrum...hihi...

Glittrigt och lite juligt...

...och lite fick vi uträttat, maken syns här med ett par kassar. Hejdå MoS, vi kommer att ses igen!

9 kommentarer:

Comsi comsa sa...


Wow, vilken kanonbra film det blev. Håller tummarna för att ni får ett riktigt bra pris.

Kram ❤

BP sa...

Att anlita just Notar var såååååå himla smart! Den mäklarbyrån är ju den som alltid ligger i topp med "högsta pris" liksom. Ni kommer att bli rika även efter "utjämningen" mellan vinsten av husförsäljningen och köpet av er nya lägenhet! Å vilket fiiiiiint hus ni har/hade:-))))

Bra att ni bekantade er lite mera med er hemmaplan och MoS. Läcker julutsmyckning! Det syns att MoS och Täby Centrum har samma ägare. Samma stuk liksom:-)

Å varför är det altid killarna som får bära hem kassarna - inte bara de fyllda med julklappar alltså utan året runt??? Konstigt;-)

Ditte sa...

Jätteroligt att se filmen! Superbra! Har ingen egen erfarenhet av Notar men vet vänner som varit väldigt nöjda med dem.Och visst kommer försäljningen gå galant. Håller givetvis tummarna.
Känner ju nu väl igen området när jag ser det, bodde ju i Bollstanäs i många år, några hundra meter från Norrvikens strand.
Hoppas du nu kan pusta ut lite i alla fall, även om jag vet att mycket kvarrstår inför er flytt.
Trevligt med ett avbrott med man och vänner i MoS.
Ni har ju det mesta där inom räckhåll.
Vackert pyntat var det också-

znogge sa...

Tycker att filmen ser väldigt bra ut så jag håller en tumme för en snabb och dyr försäljning!

Kram

Susanne sa...

Håller tummarna.

Ami sa...

Så fint det ser ut! Jag tror absolut att det blir en snabb försäljning!
Lycka till :)
Kram och trevlig fredag

Geddfish ♥ sa...

Fantastiskt att ha en film till försäljningen och inte bara kort. Ger ju ett helt annat intryck. Filmen var jättebra och jag bara undrar, varför flyttar ni från detta vackra? Nä, jag förstår, det är för stort för er två. Allt har sin tid.
Hoppas ni får bra för affären, det borde ni, absolut.

Fortsatt fin fredag, varm kram ♥

Anonym sa...

WOW !!! Tjusigt hus! Mycket attraktiv video.
Bör bringa in ivriga köpare i massor.

Jag bor i ett alldeles för stort hus, men kan inte
lämna grannskapet - är mycket förtjust i mina grannar,
som ser efter en här gamla tanten på alla sätt. Tur
nog bor min dotter här.

Ruth i Virginia

Kolonilotta sa...

Jätte roligt att få titta in hos dig! :) Filmen blev jätte bra och så fint och stort hus som ni har så kommer det säkert säljas för mycket. Jätte bra planerat också! 👍
Lycka till!